Elektronická ŽK

Základní škola

Školní družina

Školní poradenské pracoviště

Organizace prvních školních dnů

Vážení rodiče,

jak jsme již avizovali, 1. 9. bude probíhat slavnostně a děti se učit nebudou. Program bude trvat cca do 9.00 hod. Poté jdou děti domů.

Od pátku 2. 9. začíná plnohodnotná školní docházka s upraveným režimem výuky a to následovně: 

  •  1. třídy budou mít  pouze dvě vyučovací hodiny, konec vyučování je v 9:40 hod. 
  •  2. třídy budou mít tři vyučovací hodiny, konec vyučování je v 10:45 hod.
  • 3., 4. a 5. ročník budou mít čtyři vyučovací hodiny, konec vyučování je 11:40 hod.

Poté děti  přechází do družiny a samozřejmě na oběd, pokud jsou ke školnímu stravování přihlášeny, případně rovnou domů. 
Přihlášky do družiny a ke stravování děti obdrží již první školní den.  Přihlášku ke stravování i k docházce do družiny je nutné dodat nejpozději v pátek 2. 9.

Od pondělí 5. 9. bude už výuka probíhat dle rozvrhů, se kterými budou děti seznámeny nejpozději v pátek 2. 9. 

Fotogalerie ZŠ

Je to tam!

Je to tam!

Tak nám ty medaile přivezli!!! Včera se naše děti účastnily fotbalového utkání v Rajhradicích v rámci McDonald´s Cupu ve skupině mladších žáků. Ačkoliv soupeř nebyl jednoduchý, NÁŠ TÝM vybojoval 1. místo! Tím pádem postupují do dalšího kola, které se bude konat v...

McDonald’s Cup – 26. ročník

McDonald’s Cup – 26. ročník

Tak jako v předchozích letech i letos se naši školní fotbalisti zapojují do McDonald's Cupu.  Utkání proběhne: 14. 4. 2025 v Rajhradicích - 3. ročníky  28. 4. 2025 v Žabčicích - 4. a 5. ročník   Jestli obhájíme z loňska třetí místo, nebo postoupíme do...

Recitační soutěž

Recitační soutěž

Dnes proběhla v základní škole recitační soutěž žáků. Přihlásilo se 24 dětí napříč všemi ročníky a recitovalo se ve dvou kategoriích. A kdo svou básničkou porotu oslovil nejvíce? Kategorie 1. a 2 . ročník: 1. místo - Zita Makaloušová 2.B 2. místo - Lucie Motlíčková...

Urbanistická studie ze 4.A

Urbanistická studie ze 4.A

Jak by mohla vypadat nová města? A jak by se jmenovala? Jezdila by tam auta? To vše si mohly děti zkusit naplánovat a realizovat v pracovních činnostech. A jak se jim to povedlo? Posuďte sami 😉