Elektronická ŽK

Základní škola

Školní družina

Školní poradenské pracoviště

Škola v přírodě – den druhý

Ať je vedro nebo prší – zábavou to tady sviští 😉 – takové moto by mohla mít naše škola v přírodě. Zábava tam neskomírá za žádných okolností. Posuďte sami 😉

Info z Beskyd:
Nad ránem nás vzbudila bouřka a déšť. Počasí se však umoudřilo a po snídani (švédský stůl) jsme se vydali na vycházku k přehradě Horní Bečva. Vrátili jsme se právě včas k obědu – gulášová polévka a borůvkové knedlíky.
Po poledním klidu následoval animační program. Vzhledem k dešti byly děti v budově. Pan zdravotník Ondřej Holeček, který pracuje jako záchranář při plzeňské letecké záchranné službě, nám připravil přednášku o základech první pomoci a o své práci. Prokládal výklad zajímavými videi z různých záchranných akcí.
Po svačině se vyjasnilo a druhou část odpoledne děti už mohly být se svými týmy venku.
K večeři byla bramborová kaše a sekaná – mňam 🙂
I večerní program už mohl probíhat venku – hry, soutěže a samozřejmě tance nemohly chybět.

Více ve fotogalerii 😉

Fotogalerie ZŠ

Je to tam!

Je to tam!

Tak nám ty medaile přivezli!!! Včera se naše děti účastnily fotbalového utkání v Rajhradicích v rámci McDonald´s Cupu ve skupině mladších žáků. Ačkoliv soupeř nebyl jednoduchý, NÁŠ TÝM vybojoval 1. místo! Tím pádem postupují do dalšího kola, které se bude konat v...

McDonald’s Cup – 26. ročník

McDonald’s Cup – 26. ročník

Tak jako v předchozích letech i letos se naši školní fotbalisti zapojují do McDonald's Cupu.  Utkání proběhne: 14. 4. 2025 v Rajhradicích - 3. ročníky  28. 4. 2025 v Žabčicích - 4. a 5. ročník   Jestli obhájíme z loňska třetí místo, nebo postoupíme do...

Recitační soutěž

Recitační soutěž

Dnes proběhla v základní škole recitační soutěž žáků. Přihlásilo se 24 dětí napříč všemi ročníky a recitovalo se ve dvou kategoriích. A kdo svou básničkou porotu oslovil nejvíce? Kategorie 1. a 2 . ročník: 1. místo - Zita Makaloušová 2.B 2. místo - Lucie Motlíčková...

Urbanistická studie ze 4.A

Urbanistická studie ze 4.A

Jak by mohla vypadat nová města? A jak by se jmenovala? Jezdila by tam auta? To vše si mohly děti zkusit naplánovat a realizovat v pracovních činnostech. A jak se jim to povedlo? Posuďte sami 😉